Petdeset evrov za stekleničko slovenske mineralne vode
Gospodarstvo
Tipografija

Družinsko podjetje Stanislava Pšeničnika, ki v Rogaški Slatini upravlja s hoteloma Sava in Zagreb, že nekaj časa izvaža tudi mineralno vodo pod lastno blagovno znamko ROI-Roitshocrene. Nedavno so zanjo na ocenjevanju v kitajskem Guangzhouju prejeli dve nagradi, cena pa na neevropskih trgih dosega celo več kot 50 evrov za pollitrsko stekleničko.

Mednarodno ocenjevanje v največjem kitajskem sejemskem mestu je tokrat pod okriljem sejma prehrambne industrije in ameriške organizacije Finewaters potekalo šele drugič, najboljše pa je izbrala petčlanska komisija, v kateri je bil tudi ustanovitelj in direktor podjetja Purelogica, ki od leta 2008 promovira in trži "premium" mineralne vode.

Ocenjevanja so potekala v štirih kategorijah, voda iz Rogaške Slatine pa je prejela zlato odličje za zunanjo podobo steklenice ter bronastega v kategoriji mineralnih voda z ogljikovim dioksidom. Kot je povedal Pšeničnik, je to poplačilo za trud, ki ga vlagajo v promocijo in trženje mineralne vode, ki je že v 19. stoletju veljala za eno izmed najbolj prepoznavnih v Evropi.

Njihova voda danes osvaja predvsem države vzhoda, Rusijo, Ukrajino, Kazahstan in Kitajsko, pa tudi Bližnjega vzhoda in Amerike. Na teh trgih pollitrska steklenica dosega ceno 50 in več evrov, zato zagotovo velja za najdražjo slovensko vodo.

"Žal država tega potenciala ne prepozna, saj že od samega začetka onemogoča registracijo mineralne vode na trgu Slovenije in Evropske unije, kjer že pet let bijemo sodno bitko," je za STA dejal Pšeničnik in dodal, da bi možnost prodaje v Sloveniji in EU za podjetje pomenilo hitrejšo rast, nove investicije in zaposlovanje, predvsem pa dvignilo ugled Rogaške Slatine in Slovenije kot države, ki spodbuja vrhunske izdelke z visoko dodano vrednost.

Spor med Pšeničnikom in Drogo Kolinsko se vleče že več kot desetletje, saj se vrtina nahaja na zemljišču, ki je v lasti njegovih hotelov. Država mu je že leta 2008 podelila koncesijo za črpanje mineralne vode, zato je kot enega od pogojev za pridobitev koncesije zgradil polnilnico vode. Ker je ministrstvo za kmetijstvo nato ugotovilo, da so že leta 2001 na isti vrtini dali soglasje za polnjenje vode z blagovno znamko Donat Mg, njegovi vodi blagovne znamke niso priznali.

Sta

Fotografija je simbolična.

Najbolj brano

Zakaj so cene v avstrijskem Hoferju nižje kot v slovenskem Zakaj so cene v avstrijskem Hoferju nižje kot...
Ponedeljek, 05 Marec 2018 23:53
Prejšnji teden smo v roke dobili Hoferjeva prodajna promocijska kataloga za avstrijski in slovenski ...

Preberite več...

Od jutri na Ptuju McDonalds Od jutri na Ptuju McDonalds
Četrtek, 16 Junij 2016 14:13
Na Ormoški cesti na Ptuju jutri vrata odpira McDonaldsova restavracija s hitro prehrano.

Preberite več...

Nova delovna mesta na Štajerskem: samo v Mömaxu bodo zaposlili 100 delavcev Nova delovna mesta na Štajerskem: samo v Mömaxu...
Četrtek, 09 Junij 2016 18:19
Na območju mariborske službe zavoda za zaposlovanje, ki pokriva upravne enote Pesnica, Lenart, Slove...

Preberite več...

Talum: Med vikendom prva potrjena okužba zaposlenega Talum: Med vikendom prva potrjena okužba zaposlenega
Ponedeljek, 16 Marec 2020 10:24
Samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bodo okužbe s koronavirusom pojavile v podjetjih, kjer pod istr...

Preberite več...

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300