Tim Gajser: »Linije so najbolj pomembne«
Šport
Tipografija

»S Timom Gajserjem sem zmenjen za intervju,« sem želel navdušenje deliti s kolegom, ki se sicer za šport ne zanima ravno močno. »Res? Kaj ni to tisti pubec, ki se hitro vozi z motorjem,« je odgovoril z vprašanjem. »Ja, to je tisti, le da se ne vozi samo hitro, ampak najhitreje med vsemi na svetu,« sem končal in se odpravil proti Makolam. Tim Gajser je bil namreč gost tamkajšnje osnovne šole, kjer so ga povabili na ogled razstave z zgovornim naslovom »Tim Gajser svetovni prvak - naš junak«.

»Uspešen si lahko, če nekaj delaš z veseljem«

V zadnjem času se ti je precej povečalo število medijskih obveznosti. Kako gledaš na to?

T. Gajser: »Obveznost je kar velika, a če dosegaš takšne rezultate, če si dober in uspešen, potem to za sabo potegne tudi to. Potrebno se je enostavno prilagoditi in to sprejeti.«

Del vsega skupaj so tudi različne prireditve, predvsem si reden gost dobrodelnih.

T. Gajser: »Če le imam čas ter sem v Sloveniji in ni tekem ali treningov, se z veseljem udeležim takšnih prireditev. Nekaj let nazaj sem npr. sam obiskoval makolsko šolo in veliko časa preživel s temi ljudmi, sedaj sem njihov gost, kar je lep občutek.«

Odlično se počutiš tudi na motorju.

T. Gajser: »Občutki so nepopisni, na motor se vedno usedem z užitkom in veseljem. Prav to je eden od ključev uspeha tako v športu kot nasploh v življenju: ko nekaj delaš z veseljem, potem si lahko v tem uspešen. Seveda je potrebno vložiti v to še veliko truda, a na koncu je vse poplačano.«

Tvoj motor letos deluje izjemno, Honda ni zatajila še v nobenem trenutku.

T. Gajser: »Res je, moram takoj potrkati na les (smeh). Z motorjem ni bilo nobenih težav, ob tem je najbolj pomembno tudi to, da sem zdrav in brez poškodb. Če je motor pravi in sem sam v dobri formi – tako kot sedaj – potem je to dobitna kombinacija.«

Že lani, ko si še nastopal v razredu MX2 (250 ccm, op. a.) si govoril, da na treningih voziš tudi s 450 ccm motorji.

T. Gajser: »Že od nekdaj je imel moj oče takšen načrt: ko sem vozil dirke s 65 ccm motorji, sem treniral s 85 ccm, ko sem vozil 85 ccm, sem treniral s 125 ccm … Tako je bilo tudi lani in letos mi 450 ccm motor za razred MXGP ni bil nov, ampak sem na treningih na njem prevozil že kar nekaj ur. Vseeno je kar precejšnja razlika med vožnjo na treningih in vožnjo na sami dirki – to sta dva različna pojma. Na treningih ni sotekmovalcev, ni drugih ljudi ob progi, zato je to lažji del. Na sami tekmi se je potrebno dodatno zbrati in prenesti vožnje iz treningov na dirko, kar pa je vse prej kot lahko.«

Dirkaški vikend

Kako pravzaprav izgleda tvoj urnik skozi celoten vikend na dirki za veliko nagrado?

 

Preberite več v Štajerskem Tedniku

Najbolj brano

Tim Gajser odslej med policisti Tim Gajser odslej med policisti
Četrtek, 26 Maj 2016 13:16
Motokrosist Tim Gajser se je pridružil trideseterici slovenskih vrhunskih športnikov, ki so zaposlen...

Preberite več...

Špela Strižič Gajser – državna prvakinja v 3D-modeliranju Špela Strižič Gajser – državna prvakinja v 3D-modeliranju...
Torek, 31 Maj 2016 12:59
Sredi maja je bilo pod okriljem Zveze za tehniško kulturo Slovenije izvedeno državno tekmovanje v ko...

Preberite več...

Šestnajstletna Ptujčanka Maja Bedrač srebrna v Tbilisiju, za las ob zlato Šestnajstletna Ptujčanka Maja Bedrač srebrna v Tbilisiju, za...
Nedelja, 17 Julij 2016 19:10
Maja Bedrač (Ptuj) je zadnji dan evropskega atletskega prvenstva za mlajše mladince v Tbilisiju v sk...

Preberite več...

Slovenija danes stiska pesti za Gajserja Slovenija danes stiska pesti za Gajserja
Nedelja, 28 Avgust 2016 07:53
Novinec v najmočnejšem motokrosističnem razredu MXGP Tim Gajser letos niza neverjetne predstave. Že ...

Preberite več...

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300