Ptujska obvoznica: Ministrstva si odgovornost podajajo kot pingpong žogico
Štajerski Tednik
Tipografija

Člani civilne iniciative (CI) za izgradnjo ptujske obvoznice so v začetku tedna na Ormoški cesti ponovno protestno prečkali prehod za pešce in s tem državi ter lokalni skupnosti sporočali, da imajo dovolj tranzitnega tovornega prometa skozi naselji Budina in Spuhlja.

„V CI aktivno delamo že vse od maja. Tudi poleti naše aktivnosti niso zamrle. Izvajamo mirne proteste, današnji je že peti, s katerimi opozarjamo na nevzdržne bivanjske razmere ob glavni cesti. Prometna obremenitev Ormoške ceste ni samo problem tega dela mesta, temveč celotnega Ptuja. Ptuj kot karnevalsko mesto si po mojem mnenju ne more privoščiti zasičenosti s tovornim prometom, da dnevno skozenj pelje po tisoč tovornih vozil. Zavzemamo se za to, da se tranzitni tovorni promet z mednarodnih mejnih prehodov Zavrč in Središče ob Dravi nemudoma preusmeri na Gruškovje in avtocesto. Če bi država izvedla ta korak, bi po naših izračunih letno pobrala za 16 milijonov evrov več cestnin. Ta denar bi lahko namenila za obnovo ali novogradnjo cest. Glede na to, da se bo pod Borlom sanirala brežina in bo glavna cesta zaprta, morda celo obstaja možnost začasne preusmeritve tovornega prometa na avtocesto.« je pojasnila vodja CI za ptujsko obvoznico Sergeja Puppis Freebairn in dodala: „Ugotavljamo, da odgovorni samo z enega na drugi kup prelagajo papirje, stvari se ne premaknejo. Junija je bila v Markovcih predstavljena nova prometna študija. Predstavniki Ministrstva za infrastrukturo (MZI) so takrat pojasnili, da naj bi bila južna različica (J1) bodoče hitre ceste pod jezom v Markovcih (delno vkopana) revidirana in prepoznana kot najboljša možna rešitev. Ko smo na Ministrstvu za okolje (MOP) to preverjali, so najprej potrebovali dva meseca, da so študijo sploh pridobili. Ko so jo prejeli, niso vedeli, kaj naj si z njo začnejo.

Ne želijo še ene vpadnice, temveč obvoznico

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300