Ormoško kopališče: Škorjanec: »Vztrajali bomo še eno sezono«
Štajerski Tednik
Tipografija

Najemnik Letnega kopališča Ormož, samostojni podjetnik Franc Škorjanec, s prvo kopalno sezono ni in ne more biti zadovoljen. V primerjavi s povprečjem preteklih sezon so prodali 2.000 kart manj ter pridelali nekaj tisočakov čiste izgube.

Letno kopališče Ormož, ki ga je v preteklih letih upravljalo ormoško Komunalno podjetje, je samo lani pridelalo skoraj 40.000 evrov izgube, ki sta jo pokrili občini Ormož in Središče ob Dravi.

Kljub vsakoletni izgubi (in da v končni fazi kopališča ne bi zaprli) je v prepričanju, da lahko poslovanje kopališča spravi na zeleno vejo, celoten kompleks skupaj z gostinskim lokalom kot edini ponudnik letos v najem prevzel podjetnik Škorjanec. A je prvo sezono zaključil z okoli 5.000 evri izgube, kar je sicer precej manj, kolikor so rdeče številke znašale v preteklih letih. To je sicer zanimivo, saj bi pri 2.000 manj prodanih vstopnicah kot prejšnja leta potemtakem morala biti izguba mnogo večja ... Toda to je že druga zgodba.

Premalo prodanih vstopnic

»Številke so pokazale to, česar smo se rahlo bali. Namreč bazen se to sezono iz naslova prodanih vstopnic ni pokril. Prodali smo okoli 2.000 manj vstopnic glede na povprečje preteklih sezon. Prodanih je bilo približno 10.000 kart, od tega je bilo 1.500 vstopnic za otroke do 6. leta starosti, ki imajo prost vstop. Če bi nam uspelo prodati vsaj 13.000 vstopnic, kar je tudi naš cilj za prihodnjo kopalno sezono, bi bili na pozitivni nuli. Ocenjujem, da so osnovni stroški presegali prihodke od prodaje vstopnic za 5.000 do 6.000 evrov, pri tem pa nismo računali na nekatere druge stvari, ki jih je bilo treba nabaviti, kot so blagajne, orodje za košenje in drugo,« je pojasnil Škorjanec.

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

Prometne informacije

  • 14.10.2019 01:10

    Dela:- Dolenjska avtocesta bo zaradi del v predorih zaprta med priključkom Šmarje Sap in razcepom Malence proti Ljubljani v noči[…]

 

 

radioptuj300