Kurentovanje 2020: Celjanom v roke komercialne prireditve, Ljubljančanom sponzorske posle
Štajerski Tednik
Tipografija

Sponzorska sredstva za Kurentovanje 2020 bo zbiral zunanji izvajalec, ljubljansko podjetje AM marketing, d. o. o. Doslej je bila to naloga vsakokratnega župana, od ustanovitve naprej pa tudi Zavoda za turizem Ptuj. Zdaj v vodstvu občine ubirajo drugačno taktiko: združujejo se z marketinško agencijo, saj želijo iztržiti več kot minula leta. Za pridobivanje sponzorjev bo izbrano podjetje oz. agencija prejela 50.000 evrov. To pa je po mnenju ptujskega svetnika Gorazda Oreška nepotrebno, nesmiselno, drago in tvegano.

„Zakaj potrebujemo zunanjega izvajalca za zbiranje sponzorskih sredstev za Kurentovanje 2020? Do sedaj je sponzorska sredstva za ta namen vedno zbiral vsakokratni župan, ki je tako tudi vzpostavljal ali vzdrževal stike z gospodarskimi subjekti. Odkar imamo Zavod za turizem, je to zbiranje potekalo v sodelovanju. Na ta način se je krepila tudi vloga in pomen zavoda. Ali se vodstvu MO Ptuj stik z gospodarstvom in vloga Zavoda za turizem Ptuj ne zdita dovolj pomembna?! Ali se ne bi raje del teh 50.000 evrov, ki jih bo prejela 'neka' agencija za pridobitev sponzorskih sredstev, raje uporabilo za samo promocijo Kurentovanja?! Kdo bo nosil odgovornost, če ne bo zbranih več sponzorskih sredstev kot pretekla leta? Izbrana agencija, Zavod za turizem Ptuj ali županja,“ so pomisleki, ki jih je izrazil mestni svetnik Gorazd Orešek.

Prepričan je, da bi tudi letos privabljanje sponzorjev morala prevzeti županja Nuška Gajšek in Zavod za turizem Ptuj. Po njegovem je to pomembno tako z vidika promocije samega festivala kot dejstva, da navezujejo in ohranjajo stik z gospodarstvom: „Kdo bo nosil odgovornost v primeru, če ljubljansko podjetje ne zbere niti 150.000 evrov sponzorskega denarja? Nihče se ni pripravljen izpostaviti.“

Orešek ima številne pomisleke okrog letošnjega načina zbiranja sponzorskih sredstev, na ptujski občini in Zavodu za turizem Ptuj pa so prepričani, da bodo s skupnim sodelovanjem marketinške agencije, županje in zavoda zagotovili boljše rezultate oziroma iztržili več sponzorskih sredstev.

Tanja Srečkovič Bolšec: »Izkušene marketinške agencije znajo dogodek prodati boljše!«

Za zbranih več kot 150.000 evrov dodatna provizija

 

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

Prometne informacije

  • 22.11.2019 21:39

    Ponekod na Dolenjskem megla v pasovih zmanjšuje vidljivost. Vozite previdno!Čakalna doba je na mejnih prehodih Gruškovje ter Obrežje.Dela na avtocestah:-[…]

 

 

radioptuj300