Občine namenile tisoče evrov za promocijo - in ostale praznih rok
Štajerski Tednik
Tipografija

Haloške občine so z željo po preboju na področju turizma v preteklih letih finančno podpirale aktivnosti in promocijo znamke Dežela tisočerih gričev pod vodstvom Slavka Dobnika. A poti slednjega in občin so se razšle. Na vprašanje, zakaj, so skopi z odgovori tako na strani občin kot vodje projekta. Znano je le to, da so občine ostale brez znamke, ki so jo financirale, in da si je to ime prisvojila novoustanovljena zadruga, katere soustanovitelj je tudi Dobnik.

V sedmih haloških občinah (Cirkulane, Majšperk, Makole, Podlehnik, Videm, Zavrč in Žetale) ter v občini Rogatec so sklenili, da se povežejo v Interesni zvezi haloških občin. Predvideno je bilo, da bi zveza, ki bi sprva zaposlovala enega človeka, skrbela za promocijo Haloz in za oblikovanje turističnih programov in povezovanje ponudnikov. Strošek bi letno znašal približno evro po občanu oz. skupaj slabih 20.000 evrov. A namen občin je tudi zaradi nedosledne zakonodaje padel v vodo. Sedaj se neformalno povezujejo in sodelujejo v okviru skupnih projektov, tudi na področju turizma. Tako so občine uspele na razpisu Las Haloze s projektom promocije Haloz, težkim kar 177.000 evrov. V okviru projekta naj bi občine razvile skupno blagovno znamko Haloze oziroma Visit Haloze ter enotno promovirale to gričevnato območje, turistične ponudnike, pridelovalce in proizvajalce.

Blagovna znamka v roke Hvaučeve zadruge

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300