Market Špic zapušča Destrnik
Štajerski Tednik
Tipografija

Po samo štirih letih, odkar se je na Destrniku po dolgem času znova odprla trgovina, in sicer Tuševa franšiza, ta že zapira svoja vrata. Odločitvi, ki je dokončna, kot pravi direktor Tuš marketa Špic Darko Plohl, je botrovalo slabo poslovanje.

»Ne gre več, kupcev je premalo, ne splača se, v štirih letih smo pridelali 30.000 evrov minusa, ki ga ne morem in nočem več pokrivati iz naše prodajalne v Markovcih. Hvalabogu je poplačan kredit, ki je bil najet za odprtje marketa, a kljub vztrajanju in trudu, pravzaprav garanju in odličnemu kadru, po izplačilu plač, poravnavi najemnine in drugih stroškov ni zaslužka. Če mi bo za 20.000 evrov uspelo prodati hladilnike, bom na pozitivni nuli.«

Krivih več dejavnikov

Za slabe poslovne rezultate je bilo, tako Plohl, krivih več dejavnikov. »Eden prvih udarcev je bilo zaprtje trgovin ob nedeljah. Vedeti je treba, da je bil promet ob nedeljah v teh krajih, kjer ogromno ljudi dela v Avstriji in imajo čas za nakupe le ob koncu tedna, največji.

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300