Kurentovanje bo v prihodnje organizirala družba Radio-Tednik Ptuj
Štajerski Tednik
Tipografija

Po prvem neuspelem poskusu privabljanja partnerjev k izvedbi Kurentovanja v naslednjih treh letih (2022, 2023 in 2024) je Zavodu za turizem Ptuj vendarle uspelo. Organizacijo komercialnega dela največjega ptujskega festivala prevzema družba Radio-Tednik Ptuj. Pri tem bo imela pomoč dveh – na področju prireditev – zelo izkušenih partnerjev. Znano je, kje, kdaj in kakšno bo Kurentovanje v prihodnjih letih.

„Izjemno veseli smo, da smo našli takšnega zanesljivega partnerja. Prepričan sem, da bomo z izbranim izvajalcem in partnerji uspešno vodili to zgodbo. Vsekakor je pomembno tudi dejstvo, da gre za lokalno podjetje z bogato zgodovino,“ je izbor komentiral predsednik sveta Zavoda za turizem Ptuj Andrej Klasinc. Zadovoljen je, da so bili v drugem poskusu vendarle uspešnejši kot ob prvem razpisu, na katerega se ni prijavil nihče. Najpomembnejša razlika med prvim in drugim razpisom je, da so najprej iskali partnerja za leto dni, v drugo pa je podpisana pogodba za triletno obdobje. Izbrani izvajalec Kurentovanja za leta 2022, 2023, 2024 mora poskrbeti za najem (ali postavitev) karnevalske dvorane, organizacijo zabavno-glasbenega programa v Karnevalski dvorani in gostinsko ponudbo. Kot je povedal direktor družbe Radio-Tednik Ptuj Drago Slameršak, so veliko večino zadev s partnerji že dorekli. Povezali so se podjetjem Arena events in Media24.

Kako so si razdelili zadolžitve

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300