Ptuj: Niti ena vpadnica v mesto nima celovite kolesarske steze
Štajerski Tednik
Tipografija

Na zadnji seji Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu (SPVCP) mestne občine (MO) Ptuj so ugotavljali, da se je varnost kolesarjev v cestnem prometu na območju ptujske občine letos poslabšala. Zgodila se je prometna nesreča, ki je zahtevala življenje kolesarke, ki je trčila v avtobus.

Na varnost udeležencev v cestnem prometu vpliva več dejavnikov. Med drugim je varna udeležba v prometu osebna odgovornost vsakega posameznika (da ne vozi v nasprotju s cestnoprometnimi predpisi, prehitro, pod vplivom alkohola …). Odgovornost za varne prometne površine je tudi na lokalnih skupnostih in državi. Čeprav v ptujski Mestni hiši stanje kolesarske infrastrukture ocenjujejo kot zadovoljivo, pa je vprašanje, ali je res tako. Treba je vedeti, da s celovito kolesarsko stezo ni opremljena niti ena od glavnih vpadnic v mesto, ki so vse prometno zelo obremenjene in predstavljajo glavne prometne žile med mestom ter okoliškimi podeželskimi občinami. Najbolj se v prometu duši Ormoška cesta, na kateri se kolesarska steza začne pri krožišču Super mesto. Na mestu je vprašanje, koliko je varna, saj je kot natrgana nit: malo je, pa izgine in se spet pojavi (enako je na obeh straneh ceste). Podobno stanje je tudi ob drugih glavnih prometnicah proti mestu: ob Zagrebški in Slovenjegoriški cesti je situacija podobna kot na Ormoški, ob Mariborski kolesarske steze ni, enako tudi ne ob glavnih cestah, ki pripeljeta iz Grajene in Podvincev.

Kolesarski labirint po Prešernovi

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300