Koliko je stalo Kurentovanje, ki ga ni bilo
Štajerski Tednik
Tipografija

Čeprav Kurentovanja v obliki in vsebini, kot smo ga bili vajeni, letos ni bilo, je Zavod za turizem Ptuj porabil kar nekaj denarja. Okrasitev, plakati, prevodi, organizacija natečajev, promocija in pogostitve, vse skupaj je stalo nekaj več kot 34.000 evrov.

Sproščanje ukrepov za zajezitev širjenja koronavirusa je za organizacijo Kurentovanja prišlo prepozno. Številni tradicionalni dogodki v sklopu tega festivala so bili izpeljani, a ne v režiji Zavoda za turizem Ptuj, pač pa "spontano", v izvedbi sodelujočih.

Tako kot vsako leto je Mestna občina Ptuj za izvedbo Kurentovanja 2022 v proračunu rezervirala 50.000 evrov. Z upanjem, da bo epidemiološko stanje februarja letos boljše in bo po letu premora omogočena nemotena izvedba dogodkov. Sicer ni bilo tako, kar pa ne pomeni, da petega letnega časa Ptujčani nismo primerno obeležili. Sta pa organizacija in izvedba potekali drugače kot prejšnja leta. Posledično je bila bistveno manjša tudi finančna konstrukcija. Porabljenih je bilo okrog 15.000 evrov občinskih sredstev, preostanek so zagotovili sponzorji. Za vse skupaj bo ptujski Zavod za turizem odštel 34.091 evrov. Največji del tega stroška predstavlja izvedba obeh natečajev (naj ptujski pustni krof in okrasitev), pustnih ustvarjalnic, ustvarjanje grafita, produkcija nedeljske oddaje, Obarjada in pogostitve.

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300