Edini v državi brez nove koncesije za regionalne in glavne ceste
Štajerski Tednik
Tipografija

Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) je lani jeseni razpisala koncesije za 10-letno obdobje vzdrževanja državnih cest, ki so razdeljene na devet koncesijskih območij. Za vsako območje je izvajalca iskala posebej. Koncesionarji, ki vzdržujejo državno prometno omrežje, so običajno tudi največja regijska gradbena podjetja. V Spodnjem Podravju je koncesionar Cestno podjetje Ptuj (CPP).

Če kje, potem se mora zatakniti prav na Ptuju. DRSI je namreč že sklenila pogodbe z vzdrževalci cest za vsa koncesijska območja po celotni državi, razen za ptujsko-ormoško regijo.

Kot smo poročali, sta se na razpis prijavila dva ponudnika: CPP in konzorcij treh podjetij (Javne službe - JS Ptuj, Hermes GP in Komunala Slovenske gorice). Ponudba CPP je bila 5 milijonov evrov višja od ponudbe konkurenčnih podjetij, povezanih v konzorcij. Vrednost CPP-jeve ponudbe je bila 43, vrednost ponudbe konzorcija pa 38 milijonov evrov.

Da je CPPju pri njegovem dolgoletnem poslu, ki zagotavlja stabilen in lep vir prihodka, stopila v zelje konkurenca, je med ptujsko politično, poslovno in gradbeno elito sprožilo kar nekaj debat. Govorilo se je celo o gradbeni vojni, ki da vihra med konkurenco. In vse to je pripeljalo še do ene zapletene situacije, ki smo ji priča samo na Ptuju in nikjer drugje v državi. Ptuj je pač po marsičem unikaten, tudi po številnih zapletih. Novi pravno-poslovni klobčič se pravkar navija okoli neoddaje koncesije za državne ceste. Podjetje Hermes GP se je kot član konzorcija na odločitev vlade, da ne izbere nobenega ponudnika in razpis ponovi, pritožilo.

Ponudbi padli pri kadrovskih zmogljivostih

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300