Sedem občin za cestne koncesije porabilo deset milijonov evrov
Štajerski Tednik
Tipografija

V 21. stoletju si težko predstavljamo, da cesta pozimi, ko zapade sneg, ne bi bila očiščena in prevozna. A v Spodnjem Podravju, kjer sta ta čas na gugalnici dve cestni koncesiji – državna in lokalna – se ni ničemur več čuditi, tudi temu ne, če bodo plugi pozimi ostali v garažah, ceste pa ledene in zasnežene. Ko bo šlo za nohte, se bo položaj sicer verjetno urgentno reševal, saj želi imeti izvajalec koncesij (tudi obstoječi) delo, občine in država pa so gospodarske javne službe (GJS), med katerimi je vzdrževanje cest, dolžne zagotavljati

Koncesionar za vzdrževanje regionalnih cest v regiji je Cestno podjetje Ptuj (CPP). Koncesija se je sicer že iztekla, a država CPP-ju do končanja postopka javnega razpisa koncesijo podaljšuje. Načeloma bojazni, da bi državne ceste ostale brez koncesionarja, ni. Verjetno je podobna zgodba tudi pri občinah, kjer se bo koncesija CPP-ju kmalu iztekla, občine pa v novi razpis niso šle. Desetletne koncesijske pogodbe imajo s CPP-jem sklenjene občine Hajdina, Videm, Cirkulane, Zavrč, Markovci, Dornava in Juršinci. V občini Juršinci je koncesijo pod drobnogled vzel nadzorni odbor. Pomanjkljivosti oziroma nedoslednosti, ki so jih ugotovili pri izvajanju posla, bi zelo verjetno našli tudi v drugih občinah koncendentkah, seveda ob pogoju, da bi nekdo te posle vzel pod lupo. Po podatkih, ki so nam jih posredovale občine, in našem izračunu se je v cestni koncesiji sedmih spodnjepodravskih občin od leta 2012 zavrtelo dobrih deset milijonov evrov: za košnjo in urejanje bankin, krpanje udarnih jam, zimsko službo in druga dela, povezana z vzdrževanjem cest.

Občine odgovora, kaj bo s koncesijo v prihodnje, za zdaj nimajo. Neuradno je slišati, da bi jo z obstoječim koncesionarjem podaljšale, saj tako dopušča odlok.

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300