Haloze potrebujejo predvsem uspešnega tržnika
Štajerski Tednik
Tipografija

Potem ko se je popolnoma izjalovila ideja o interesni zvezi haloških občin (IZHA) pod taktirko Slavka Podbrežnika Dobnika, ki naj bi pomenila zagon haloškega turizma, se je pet haloških občin z enakim ciljem povezalo v dveh projektih Las-a, ustvarilo destinacijo Vizit Haloze, trženje pa zaupalo Zavodu za turizem iz Rogatca. Obdobje črpanja evropskega denarja, namenjenega tako turistični infrastrukturi kot promociji dežele, pa se počasi izteka.

Občine so skupno iz razpisov LAS Haloze za projekta Turistična destinacija Haloze in Promocija turistične destinacije Haloze ter z dodatkom iz lastnih proračunov zagotovile 360.000 evrov. Za ta denar so vzpostavile enotno blagovno znamko in spletno stran Visit Haloze, uredili so nekaj pohodnih in kolesarskih poti, usposobili nekaj vodnikov, izdelali promocijske filmčke in tiskani vodnik ter zemljevid kolesarskih poti, oglase, promocije ... Do maja 2023, ko se izteče obdobje financiranja, pa imajo v načrtu še nabavo pametnih klopi, turističnih daljnogledov in pitnikov.

Lani prodali za 8.000, letos do poletja le za 1.750 evrov paketov

Preberite več v Štajerskem Tedniku

Foto: Marko Vindiš

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300