V železnico pol milijarde evrov, po sedmih letih novi pragovi razpokani
Štajerski Tednik
Tipografija

Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) je pred nekaj leti v obnovo železniške proge med Pragerskim in Hodošem vložila pol milijarde evrov. Kljub zajetnemu finančnemu vložku je po sedmih letih, odkar so projekt končali, treba zamenjati večje število razpokanih betonskih pragov. Nastala je 40-milijonska škoda, a je vprašanje, kdo bo nosil odgovornost. Za zdaj jo prelagajo sem in tja. Ker sporazumne rešitve ni bilo moč doseči, je šla Direkcija s primerom na sodišče.

Razpoke na dobesedno novih betonskih železniških pragovih, zadnje so vgrajevali leta 2015, je pri rednem pregledu marca lani zaznal upravljavec javne železniške infrastrukture, podjetje SŽ Infrastruktura. „Na podlagi ugotovitev upravljavca in skladno z obligacijskim zakonikom smo izvajalca del obvestili o ugotovljenem stanju. Predlagali smo, da nastalo stanje sanira ali dokaže, da nastale razpoke ne bodo vplivale na varnost železniškega prometa v pričakovani življenjski dobi pragov. Ker z izvajalcem o nastali problematiki sporazuma nismo sklenili, smo aprila na okrožnem sodišču v Ljubljani zoper pogodbenega izvajalca SŽ ŽGP (Slovenske železnice – Železniško gradbeno podjetje) vložili tožbo v znesku 40 milijonov evrov.“

Pragove, na katerih so se nekaj let po vgradnji pojavile razpoke, je dobavil pomurski gradbeni gigant Pomgrad, vgrajevalo jih je omenjeno Železniško gradbeno podjetje.

Je na 500-milijonskem projektu zatajil nadzor?

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

radioptuj300