Podravje: Maja začetek gradnje ceste od Ormoža proti Markovcem
Štajerski Tednik
Tipografija

Čeprav še vedno ni jasno, kje bo potekal zadnji del trase hitre ceste Ptuj–Ormož, torej od Markovcev do Ptuja, je državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben na tokratnem sestanku županov povedal, da naj bi prvi odsek z ormoške strani začeli graditi letos, cesto pa naj bi do Markovcev pripeljali v treh letih. Od tod naprej pa bodo ves promet – vse dokler potek trase ne bo dorečen na zadnjem delu – speljali na obstoječo cesto Markovci–Ptuj.

Državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben je tudi na sestanku več županov in drugih predstavnikov Spodnjepodravskih občin v Markovcih znova zagotovil, da bodo težko pričakovano hitro cesto z ormoške strani začeli graditi maja letos ter da je omenjena cesta prioritetni projekt. Kot je še povedal, so že izbrali izvajalca, ki bo, takoj ko bodo vremenske razmere to dopuščale, prestavil 110-kilovoltni daljnovod. Dars pridobiva nadaljnja potrebna zemljišča in gradbena dovoljenja na drugem odseku, kjer je to potrebno, ter naslednji mesec načrtuje objavo javnega naročila za gradbena dela na viaduktu Sejanca.

Želenih odgovorov glede rešitve za zadnji del trase pa župani tudi tokrat niso dobili. Trasa ceste se zdaj končuje v Markovcih, od tod naprej pa še vedno ostaja nerešena umestitev omenjene ceste. Lokalnookolje se zavzema za varianto po južni strani Ptujskega jezera, ki deloma posega po zaščitenem območju Natura 2000, kar pa za okoljsko ministrstvo ni sprejemljivo. Kot je povedal državni sekretar Leben, so na ministrstvo za okolje že lani poslali pobudo za začetek postopka prevlade javne koristi. Z Naturo povezana evropska direktiva namreč v prvem odstavku piše, da se na tem območju lahko gradi vse, pod pogojem, da z omilitvenimi ukrepi ne poslabšujemo obstoječega stanja, a je ministrstvo izdalo negativno mnenje. Leben je pojasnil, da je okoljsko ministrstvo mnenja, da še niso bile izčrpane vse možne variante na severnem delu. Ob tem je še povedal, da Dars zaključuje prometno študijo o prometni obremenitvi Ptuj–Markovci, in ko bo končana, jo bodo tudi javno predstavili.

»Stanje na tem območju je bistveno drugačno kot pred leti«

Gradnja hitre ceste pogojena z začasno navezavo na obstoječo cesto

Borko, Središče ob Dravi: »Smo na nekem repu, v nekem kotu in za nas tako nihče ne ve«

Cesta ne bo prenesla 300.000 tovornjakov

Preberite več v Štajerskem Tedniku

aplikacija

appstore  googleplay

Prometne informacije

  • 20.01.2018 02:25

    Megla v pasovih zmanjšuje vidljivost na dolenjski avtocesti, vozite previdno.Prepoved vožnje za priklopnike in polpriklopnike zaradi zimskih razmer:- na cesti[…]



radioptuj300